Tuesday, June 7, 2011

Pertama Kalinya

Buat pertama kalinya Shasya kena amek benda alah ni..Mummy pun xtau apa kebenda ni..mula-mula tu Shasya panik jugak nk nangis dia,dia kan penakut jumpa doktor.Bila dh guna lebih kurang 5 minit baru la sesak nafas dia ok.Patut la sebelum ni Shasya ngadu dia sakit dada,mummy ingat kan dia main-main,rupanya itu salah satu simpton org asma.
Doktor tanya ada x history asma memang xde la,tapi sejak kebelakangan ni Shasya suka minum air sejuk tu lah penyebabnya.


Pertama kalinya memakai benda alah ni


Kasihnya Daddy


1 comment:

kinna said...

owh..zulfa dah byk kali dh..dr kecik2 dulu lg..(dh besar ni kurang sket sbb bg makan ubat). tp dia bkn sbb asma, dia sbb selsema :)