Thursday, June 16, 2011

Dinos Alive

DINOS ALIVE
Tempat : Pusat Sains Negara
Tarikh : 16 April 2011

Dinosour yang ditakuti oleh Aisy

Daddy with permata hati..

Nak tengok tp takut..camna tu?


Happy time

Don't try this..only this boy can do it..

Kami berempat

*Draf yang dah lama terperap*

Tuesday, June 7, 2011

Pertama Kalinya

Buat pertama kalinya Shasya kena amek benda alah ni..Mummy pun xtau apa kebenda ni..mula-mula tu Shasya panik jugak nk nangis dia,dia kan penakut jumpa doktor.Bila dh guna lebih kurang 5 minit baru la sesak nafas dia ok.Patut la sebelum ni Shasya ngadu dia sakit dada,mummy ingat kan dia main-main,rupanya itu salah satu simpton org asma.
Doktor tanya ada x history asma memang xde la,tapi sejak kebelakangan ni Shasya suka minum air sejuk tu lah penyebabnya.


Pertama kalinya memakai benda alah ni


Kasihnya Daddy