Wednesday, April 20, 2011

2Day 1Nite

Shasya selalu sgt tanya,"Mummy,bila kita nk dok hotel?"Kesian sgt asyik tanya jer,mummy pun boking hotel di Genting Highland.Sepanjang perjalanan tanya lg,bila kita nk sampai hotel ni...Shasya..shasya....
Inilah hotel tempat kami menginap

Bila dh sampai tengok lah reaksi dia...
Takut pulak Shasya nk pki wristband
Wristband kami
Aktiviti yang pertama memujuk Shasya pas xnk pakai wristband,bagi naik kuda tu happy la dia.
Aisy yg baru bangun tido
Outdoor Theme Park
 
 2 beradik berposing sebelum masuk ke outdoor Theme Park
3 beranak berposing

Badut

Hasil daripada Badut
Memerhati dari atas

Lagak nya Shasya

Aisy "mamat belon"

First World Indoor Park

Dah besar pun anak-anak mummy



Sempat lagi BFkan Aisy 

Peace in Mat Kool

Aisy

1 Small Family

1 comment:

kinna said...

happynye tgk budak2..teringin juga nak bawak anak2 pegi genting tp dinasihatkan supaya takpi :(