Monday, February 14, 2011

Funfair

Shasya asyik sebut je "Mummy,bila kita nk pegi funfair ni?"Pantang nampak spotlight funfair dr umah perkataan tu yang asyik kuar dari mulut dia.Demi x mengecewakan Shasya daddy pun bawa la Shasya ke funfair tu.




Apa yang Aisy tengok tu sampai melopong mulut dia?

...


....



....




....




....




....




....
Haaa...ni la benda yang Aisy tengok sampai terlopong mulut dia...

Buai pusing yang menarik perhatian Aisy

Pegi funfair ni untuk hiburkan hati anak-anak.Seronok tengok bila diaorg hepi.

3 comments:

Cute MuM said...

funfair kat balakong tue ke?/
kami dah pergi gak..

kinna said...

syoknye..tp anak2 sy takleh jln mlm, rugi..derang tido awal sbb bgn awal :)

MummyShasya said...

cute mum:ye...funfair kat balakong.
kinna:Shasya ngan Aisy pun tido awal gak..pegi sekejap jer,masuk dlm keta 2 2 dh tido...