Wednesday, February 24, 2010

16 Februari


Alhamdulillah...16 Februari 2010 yang lalu genap 3 tahun usia perkahwinan

Mummy & Daddy..

Pantas sangat masa berlalu,rasa seperti baru semalam berkahwin..cewah..

Mummy bersyukur sangat baru genap 3 tahun kami telah dikurniakan sepasang cahaya yang comel,bijak & pintar...

Alhamdulillah ini semua kurnia Allah S.W.T..



Mummy berdoa agar ikatan perkahwinan ini kekal sehingga ke akhir hayat

dan bahagia hendaknya...Amin...
**cupcakes yang sedap ni diorder dari kak Rani..sedap sesangat..

Thursday, February 11, 2010

2nd Birthday


Happy birthday to you...2x

Happy birthday to Shasya...

Happy birthday to you...yeeee...

3 November 2009 genap umur Shasya 2 tahun cepat jer masa berlalu dah 2 tahun anak mummy..memandangkan masa tu mummy masih lagi dalam pantang maka birthday Shasya ditunda ke 26 November 2009 sehari sebelum Hari Raya Aidil Adha..
masa tu mummy dah 45 hari..yahoo..dah abih pantang...

Celebrate birthday Shasya pun ala kadar jer..buat makan-makan untuk familysahaja..
yang penting Shasya happy..

Wednesday, February 10, 2010

Botak

Selepas majlis berendoi dan Marhaban Syed Aisy Irfan telah dicukur
rambutnya oleh moyang Aisy sendiri.
Sebelum dicukur mummy tak dapat nak bayang macam mana lah rupa anak mummy bila dah botak..encem ke?kelakar ker?
semua tu bermain difikiran mummy..
dan inilah hasilnya..tadaa...

wajah sebelum,semasa dan selepas rambut Syed Aisy Irfan dicukur...