Friday, June 12, 2009

sweet memory @perpaduan..

terima kasih kepada pengarah khidmat pengurusan,pegawai-pegawai dan kakitangan jpnin kerana sudi mengadakan jamuan perpisahan kepadaku..jasa-jasa kalian kepadaku tetap dikenang dan segala tunjuk ajar yang diberikan kapadaku selama berada di jabatan ini..
seribu kemaafan kupohon jika ada terkasar bahasa dan tersalah kata sepanjang kita berurusan..

TERIMA KASIH SEGALANYA...

Wednesday, June 10, 2009

3..2..1..


hanya tinggal 3 ari lg mummy akan berpindah ke jabatan baru...ke mana?? TUNGGUUUUU..........

Tuesday, June 9, 2009

rindunyer..


Mummy rindu sgt kat Shasya ari ni..pagi td masa anta ke nursery Shasya tido lg..xsempat mummy nk cium Shasya,daddy dh bg Shasya pd pengasuh..xpe lg sejam suku mummy pegi jemput Shasya kt nursery yer..
alkisahnya sal semlm mummy cubit paha Shasya..geram sgt asik meragam jer..br nk suap mkn Shasya wat perangai memanjat meja sambil jerit-jerit..mummy apa lg hilang saba la bila sume org tgk..apalg cubit paha dia..meraung dia sakit..daddy pujuk pn xnk..
akhirnya mummy mengalah pegi basuh tangan & pujuk dia..diam plak bila mummy dukung dia bw pegi jalan-jalan..bila masuk jer dalam keta minum susu pastu terus tido..cian sangat mummy tgk muka dia..ada lg air mata kt pipi dia..maafkan mummy Shasyaaaa......

Thursday, June 4, 2009

Jalan-jalan @ Melaka

Setelah 2 ari bercuti balik kg nun di utara..kami sekeluarga bergerak pulak ke Melaka untuk bercuti sambil jalan-jalan di Melaka Bandaraya Bersejarah..PIL memang dh ada kt Melaka dr ari Ahad lg..so kami pn pegi sana..

suka shasya dapt mandi kolam..

keletihan selepas mandi manda..

dh nak check out dr A'Farmosa Resort

bersiar-siar di Banda Hilir

terpegun shasya tengok choo..choo..
Apa-apa pun bercuti yg tidak dirancang ni besh..cuma penat skit coz esoknya kami dh bekerja..

Selamat Pengantin Baru

Tahniah kepada membe yang melangsungkan perkahwinan mereka..antara Muna ngan Shida coz umah diaorang berdua aku sempat pegi..Hidangan nasi kenduri dangan lauk pauknya membuka selera ku..Laksa ada,laksam ada,bubur ada dan rojak pun ada..semua aku belasah..sedap sesangat..bertambah jugak la aku makan..
Bila blik cni pegi check up terus kena marah ngan nurse nape berat badan naik mendadak..3kg dalam masa 1 bulan,..aku sengeh je lah..next check up nurse pantau aku habis-habisan..
Gambar bersama pengantin baru..

bersama shida..husbandnya tinggalkan utk bergambar

cerianya pengantin berdua ni..

nak jugak bergambar ngan muna & wan azizul



Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat dan cepat dapat baby..