Tuesday, November 4, 2008

@ Bila Setahun..

Bila dah setahun anak mummy macam-macam ragam..

  • bila nak tido malam kat atas katil ngan mummy & daddy tak nak tido dalam plypen lagi..(kacau jer)..

  • bila nak suap makan kena cepat-cepat..lau lambat mengamuk..(ikut perangai sapa la ni)..

  • bila tengah main jagan diusik mainan dia..menjerit marah tandanya tak puas hati..(tak mahu berkongsi langsung)..

  • bila tengok iklan digi "itik kuning" jangan dipanggil..(tengah kusyuk tengok sambil tepuk tangan)..

  • bila dalam kereta nak duduk sendiri kat belakang tak mahu orang pegang..(tak selesa kat depan tak boleh bebas)..

Itulah ragamnyer bila setahun sehari...

2 comments:

eiNa said...

hi finaz..
ade ek jadual tu.. bleh email or bleh post.. tp rasa senang email la..

syok kan syasya dh 1year.. xbuat birtday celebrate ke.. klu buat jemput la.. :P

azzamoro said...

wah..dah pandai mcm2.. x saba nak tunggu baby saye setahun sehari jugak sebab nak tgk dia boleh berjalan sendiri..