Thursday, September 25, 2008

@ 10 bulan


pejam celik pejam celik dh 10 bulan anak mummy...banyak sangat perkara-perkara masa shasya kecik dulu yang mummy xleh nak lupa...ye la,shasya dulu kuat sangat nangis smpi merata tempat mummy bawa shasya pegi berubat.sekarang ni alhamdulillah..shasya bukan shasya yang dulu lagi..sekarang ni senang sangat nak jaga shasya...lau nak tido pun biar je camtu,pastu tgk2 dh lelap xyah nak susah dodoi lagi..

bila dh pandai berdiri abih semua tempat nak digeledahnyer & panjat-memanjat antara aktivit terbaru shasya kat umah..terkejut pun ada bila tgk shasya dok memanjat bench ni..(ank aku ni cam boy jer)....bersama-sama "abbit" kesayangannyer..
dah bersiap sedia untuk training berjalan...1 2 3...goooo....

dah penat berjalan duduk sekejap...

No comments: